Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Trên 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Tiếng Anh (Giỏi)
Trên 5.000
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
British Institute of Innkeepers’
Hospitality Management - Đại học
1985 → 1989
masterclass management
Operations Management - Thạc sĩ
2007 → 2009
hotels, resorts,food and beverage,
materclass management
Marketing Management - Thạc sĩ
2007 → 2009
materclass management
Financial Management - Thạc sĩ
2008 → 2009
Master class management
Business Management - Thạc sĩ
2008 → 2009
Masterclass management
Analytical Management - Thạc sĩ
2008 → 2009
hotels, resorts, restaurants,food & beverage, operations
Kĩ năng
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
GM tại FANNY VIETNAM JSC and TNC F&B RETAIL
5/2015 → 6/2016 (1 năm 1 tháng)
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
For the whole factory operations, plus 6 brands of food and beverage franchise, Fanny ice cream, Mizuchi, Incito, Holly’s coffee, Hard Rock, and Cold Stone Creamery, retail stores, consumers and franchises, with over a hundred stores, over two thousand B2B clients, one hundred distributors, in charge of over 350 employees, at one time, design concept implementation, manager of 16 other managers and I’ve opened 48 new store it the time I were contracted for.
General Manager tại HOSPITALITY SERVICES IN ASIA Trade Solutions Service Agency
8/2016 → Hiện tại
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
Transitioned the company from a net loss to a gain position and addressed overspending, inefficiencies, and a lack of robust controls by leading company-wide policy shifts, up skilling divisional leaders, and transforming the culture from one of unchecked spending to one of fiscal restraint. Over 48 projects finished successfully including pre -opening redesigned of resorts, hotels restaurants, schools, property and businesses, wrote completed business plans for new businesses that wanted to open in Vietnam with a five year financial predictions planned implement budgets and created standing operating procedures for every project, discovered and interviewed all the work force. Development, implementation and controlling of standards in all departments, Increase of overall customer satisfaction (+35%),