cover CV: Nguyễn Tiến Minh

Nguyễn Tiến Minh

Hồ sơ 5 sao bạc

Hồ sơ ứng tuyển

Giới tính : Nam
Địa chỉ: 203 bacu p4 vung tau
Ngày sinh : 1994

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên bao gồm 1 cv đính kèm

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có

Kinh nghiệm làm việc

Từ 3 đến 5 năm

Số tuổi hiện tại

25

Trình độ học vấn

Xem chi tiết

Vị trí mong muốn

Giám sát

Mức lương mong muốn

Thỏa thuận

Ngoại ngữ

Tiếng Anh (Khá)

Quy mô công ty lớn nhất từng làm

5 sao

Lượt xem hồ sơ

273

Giới thiệu bản thân Mô tả về bản thân, nêu các kỹ năng, năng lực, lợi thế và điểm còn hạn chế của bạn nếu có content - Good at communication skills. - Being efficient, effective member and team player in group works - High adaptability with different cultures and new environment. - The experience at work as well as organizing outside activities has improved my ability to communicate effectively with everybody. It also taught me the importance of listening, supporting and respecting the others. - Good skills in group-working and working under pressure. - Enthusiastic, active, hard-working, strong Team-Work. - Keeping Can-do attitude

Giới thiệu bản thân

- Good at communication skills. - Being efficient, effective member and team player in group works - High adaptability with different cultures and new environment. - The experience at work as well as organizing outside activities has improved my ability to communicate effectively with everybody. It also taught me the importance of listening, supporting and respecting the others. - Good skills in group-working and working under pressure. - Enthusiastic, active, hard-working, strong Team-Work. - Keeping Can-do attitude
Trình độ học vấn / chuyên môn Mô tả về quá trình học vấn/chuyên môn của bạn education

Trình độ học vấn / chuyên môn

Vung Tau Tourism Vocational College

Hospitality management - Cao đẳng

2012 → 2015

Bachelor of Hotel management
Kỹ năng Mô tả những kỹ năng và kinh nghiệm của bạn experience

Kỹ năng

upselling
Communication
MS Office - Outlook
Kinh nghiệm làm việc Mô tả kinh nghiệm làm việc experience

Kinh nghiệm làm việc

Front Desk Supervisor - The Grand Ho Tram Strip

5/2018 → Hiện tại

Xuyên Mộc, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam

* Ability to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy. * Proactively communicates guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected. * Communicates and maintains close work with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilization of manpower and facilities. *Assists in supervising, training, motivating and providing on-going communication to staff to deliver first-class service *Acts as Manager on Duty role whenever being assigned. The Manager on duty is responsible for the smooth operation of the Front Office department during shift, acting as the management representative for the Hotel to assisted the Front Office team with all aspects of departmental operations during shift, making business decisions for the unit in the absence of thereof, taking into account the Hotel’s philosophies, standards and procedures.

Front Desk Receptionist - The Grand Ho Tram Strip

1/2016 → 5/2018 (2 năm 3 tháng)

Xuyên Mộc, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam

- Sell and up sell rooms, designate room and register guest. - Determine credit, render bills, receive cash and credit payments in an efficient and accurate manner. - Control and issue keys to guest roo - Respond to guest inquiries and resolve guest concerns in a diplomatic and professional manner. - Creates and maintains a refined yet welcoming and proficient guest registration experience.

Telecommunication - The Grand Ho Tram Strip

10/2015 → 1/2016 (3 tháng)

Xuyên Mộc, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam

> Providing general information of the hotel to guests. > Handling guest requests such as : wake-up calls ; room facility using instruction; room amenity requests ; lost and found procedure ; transportation limousine service... > Educated and trained on emergency procedures executing them calmly and efficiently. > Handle customer complaints with diplomatic and patient professionalism ensuring their satisfaction and escalating their concern
Mong muốn về công việc Hãy nói cho nhà tuyển dụng biết những mong muốn của bạn về môi trường làm việc, vị trí công việc, địa điểm, thời gian và thu nhập... content2 I am highly adaptable to a variety of work atmosphere and also interested in learning new things from colleague. Short term goals are improving myself enough to use my strong passion and giving my best performance to achieve challenging ​goals

Mong muốn về công việc

I am highly adaptable to a variety of work atmosphere and also interested in learning new things from colleague. Short term goals are improving myself enough to use my strong passion and giving my best performance to achieve challenging ​goals
Giải thưởng Mô tả giải thưởng đạt được awards

Giải thưởng

Departmental Employee Of The Year 2018

12/2018

Departmental Employee Of The Year 2018
Thông tin tham khảo Cung cấp thông tin tham khảo về công ty mà bạn đã làm việc reference

Thông tin tham khảo

Mr. Nguyễn Tuấn Kiệt - Head of Hotel Management Department

Vung Tau Tourism Vocational College

tuankietdn2002@gmail.com - 0839231283

Mr. Lê Thanh Phong - Hotel Manager

The Grand Ho Tram Strip

phong.le@thegrandhotram.com - 02543788888

Ms. Trần Thục Quỳnh - Front Desk Manager

The Grand Ho Tram Strip

quynht.tran@thegrandhotram.com - 02543788888

Đánh giá profile

ĐÁNH GIÁ