Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyen Phuong My Duyen

Nguyen Phuong My Duyen

Hồ sơ 5 sao 295 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 17/08/1986, 37 tuổi

28 Xóm Chiếu, P13, Q.4, TP HCM

Cập nhật: 11/06/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
25 - 99

Giới thiệu bản thân

Work independently or team group and under high pressure Responsibility with work. Have strong analytical skill and solving problems Always update knowledge, search to study and improve myself. Ability communication and discussion well

Trình độ học vấn chuyên môn

Lac Hong University

Accountant - Đại học

2018 → 2012

Tham gia tiếng hát sinh viên của TP, các chiến dịch mùa hè xanh

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

General Accountant tại Lief Hotel

11/2015 → Hiện tại

Ho Chi Minh

General Accountant In Liefs Hotel – Indochine Bay Corporation Business sectors: Hotel, Restaurant, F&B, Design project, trade. A. For Accounting management • Training for Internal Audit staff who working at all branches. • To handle AP, AR and Inventory Control • Consult for all departments on operating procedures and how to solve the problem if required • Monitor cash flow situation of companies • Balance finance, make sure enough money for all operation actions • Follow cost of food and beverage and solve unreasonable fees • Making Profit and Loss statements for e very company every month • Communication with the tax authorities, suppliers, • Submit financial reports, Ensure the accounting records and taxes are correct and complied with statutory and governing law B. For Personal Management • Crecruitmet employee • Making contract labor and terminate contract • Making payroll. Annual leave, compensatory leave • Making Social Ensurance • I am the conection between employer and employee

Accountant staff tại Mai Lan Anh Garment Trading Company Limite LTD

2/2011 → 5/2015 (4 năm 2 tháng)

Ho Chi Minh

• Making debit Note, Invoice for Customer. • Input invoice to accouting systerm • Collect Invoices and make entries into software • Prepare and declare tax report: VAT, PIT • To handle AP, AR and Inventory Control • Fix Assets and prepaid expense • Prepare accounting data for external audit on each fiscal year • Contact with bank and tax authorities

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Nguyen Thi Thuy Ha - Giám Đốc

Lief Hotel

Thuyha@liefhotels.com - 0978935077

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile