Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 4 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 16:42 26/03/2020 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hoa Sen University
Quản Trị Khách Sạn & Nhà Hàng - Đại học
2014 → 2018
Chuyên Ngành Quản Trị Khách Sạn - Nhà Hàng
Kĩ năng
Lễ tân | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Chăm sóc khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
General Manager tại Roseland Sweet Hotel & Spa
11/2022 → 4/2025 (2 năm 5 tháng)
Cao Ba Quat, Q1
-Hotel Operation Management Support - Support Hotel Manager in monitoring and coordinating daily operations of the hotel. - Coordinate with Reception, Housekeeping, Restaurant, Engineering, Human Resources, Business departments… to ensure smooth operations. - Check service quality, monitor customer feedback and propose improvement plans. - Resolve issues arising related to customers, human resources or operations. - Support business and nancial management - Support the preparation of business plans, budgets and nancial reports of the hotel. - Monitor revenue, costs, pro ts and propose measures to optimize pro ts. - Support the implementation of marketing campaigns and promotional programs to increase revenue. - Coordinate with Sales & Marketing department in developing customers and partners.
Front Office Supervisor tại Roseland Hotels Group
4/2022 → 10/2022 (5 tháng)
Le Thanh Ton
-Monitor the lobby area daily, ensure that staff in the department work according to required standards. - Check and ensure that all services from the time guests book a room until they leave the hotel are performed according to the correct procedures. -Support FO Manager in all FO department work. -Coordinate with other departments to serve guests, resolve arising problems quickly and effectively. - Report to superiors cases beyond the ability to handle or beyond authority. -Provide good customer care
Front Office tại Millenium Boutique Saigon Hotel
1/2017 → 1/2018 (1 năm )
Thai Van Lung, Q1
- Perform check-in & check-out procedures for guests. - Accurately check the receptionist's revenue information and make reports on the daily revenue situation. - Receive incoming calls and transfer calls. - Check bookings from online websites (Expedia, Agoda, Booking.com, ) - Pay for rooms and services for guests staying at the hotel. - Pro cient in EzCloud software
Front Office tại Roseland Hotels Group
1/2018 → 3/2022 (4 năm 1 tháng)
Le Thanh Ton, Q1
- Carry out check-in and check-out procedures for guests - Resolve guest complaints when staying at the hotel - Pay for rooms and services incurred by guests during their stay - Respond to guest emails - Enter bookings from websites such as Booking.com, Agoda...... Pro cient in Newway software
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Trình Đăng Khoa - GM
Winsuite
khoatrinhdlsg@gmail.com - 0833333512