Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi Metropolitan University
Travel and Tourism Service Management - Đại học
2014 → 2017
Kĩ năng
Teamwork | |
Leadership | |
Office | |
Giải quyết phàn nàn | |
TOEIC Listening and Reading |
Kinh nghiệm làm việc
Business Development Executive (Chuyên viên hợp tác kinh doanh) tại Vinmec International Hospital
3/2020 → / (5 năm 3 tháng)
Times City 458 Minh Khai, Hanoi
- Be familiarize with all products and services offered by the hospital; and suggest upgrades or extra services that may be of interest to clients. - Attend networking activities e.g flash sale event, workshop, meeting,.. to research and connect with potential clients, as well as maintain meaningful relationship with existing clients to ensure that they are well taken care of. - Conduct regular meetings with doctors to discuss the cooperation program and update upcoming works. - Draft contracts and business proposals with new business partners e.g clinic, insurance company, booking platform,... to grow partnership.
Customer Care Team Leader (Trưởng nhóm Chăm sóc Khách hàng) tại Công ty TNHH TM và DV Sen Nam Thanh
8/2019 → 3/2020 (6 tháng)
Hà Nội
- Supervise the communication between Call Center staffs and customers through phone, email, social media. - Work with Marketing team to organize monthly promotions and activities. - Examinate data and reports daily in order to maintain sustainable turnouts for 2 restaurants. - Handle guests' special requests or feedback/complaints and report directly to Director of Sales and Marketing/Chief Executive Officer if necessary. - Conduct monthly training plan to professionalize the team's performance.
The Ascott Host (Chuyên viên Chăm sóc Khách hàng) tại Somerset West Point
6/2017 → 8/2019 (2 năm 2 tháng)
Hà Nội
- Enhance all guests' stay experience, especially long stay and VIP residents from embassies, international corporations. - Organize monthly residents' activities e.g City tour, Wellness event, Orientation trip; as well as tailor special occasions for residents such as birthday, anniversary, welcome/farewell party. - Receive and transfer internal/external phone calls, as well as communicate with residents via emails and other written communication. - Assist Guest Service Manager/Operations Manager in handling emails/complaints, arranging appointments, preparing reports, etc. *Achievements: Best Employee Q1/2018 ; LIFE Heartware Award Q2/2018
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Quarterly LIFE Heartware Awards - 2nd quarter 2018
6/2018
Giải thưởng LIFE Heartware quý 2 năm 2018 của tập đoàn Ascott
The Best Employee at Somerset West Point - 1st Quarter 2018
4/2018
Nhân viên xuất sắc nhất Quý 1 năm 2018 - Somerset West Point Hanoi
Thông tin tham khảo
Mrs Doan Phuong Thuy - Human Resources Executive
Vinmec Times City International Hospital
v.thuydp1@vinmec.com - +84918676083
Ms Vu Phuong Hoa - Former Guest Service Manager
Somerset West Point Hanoi
r10749048@ntu.edu.tw - +886916602744