Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đào Phương Thảo

Đào Phương Thảo

Hồ sơ 5 sao 957 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 20/10/1993, 31 tuổi

6/27 Đại Cồ Việt, Hai Bà Trưng, Hà Nội

Cập nhật: 27/04/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi Metropolitan University

Travel and Tourism Service Management - Đại học

2014 → 2017

Kĩ năng

Teamwork
Leadership
Office
Giải quyết phàn nàn
TOEIC Listening and Reading

Kinh nghiệm làm việc

Business Development Executive (Chuyên viên hợp tác kinh doanh) tại Vinmec International Hospital

3/2020 → / (5 năm 3 tháng)

Times City 458 Minh Khai, Hanoi

- Be familiarize with all products and services offered by the hospital; and suggest upgrades or extra services that may be of interest to clients. - Attend networking activities e.g flash sale event, workshop, meeting,.. to research and connect with potential clients, as well as maintain meaningful relationship with existing clients to ensure that they are well taken care of. - Conduct regular meetings with doctors to discuss the cooperation program and update upcoming works. - Draft contracts and business proposals with new business partners e.g clinic, insurance company, booking platform,... to grow partnership.

Customer Care Team Leader (Trưởng nhóm Chăm sóc Khách hàng) tại Công ty TNHH TM và DV Sen Nam Thanh

8/2019 → 3/2020 (6 tháng)

Hà Nội

- Supervise the communication between Call Center staffs and customers through phone, email, social media. - Work with Marketing team to organize monthly promotions and activities. - Examinate data and reports daily in order to maintain sustainable turnouts for 2 restaurants. - Handle guests' special requests or feedback/complaints and report directly to Director of Sales and Marketing/Chief Executive Officer if necessary. - Conduct monthly training plan to professionalize the team's performance.

The Ascott Host (Chuyên viên Chăm sóc Khách hàng) tại Somerset West Point

6/2017 → 8/2019 (2 năm 2 tháng)

Hà Nội

- Enhance all guests' stay experience, especially long stay and VIP residents from embassies, international corporations. - Organize monthly residents' activities e.g City tour, Wellness event, Orientation trip; as well as tailor special occasions for residents such as birthday, anniversary, welcome/farewell party. - Receive and transfer internal/external phone calls, as well as communicate with residents via emails and other written communication. - Assist Guest Service Manager/Operations Manager in handling emails/complaints, arranging appointments, preparing reports, etc. *Achievements: Best Employee Q1/2018 ; LIFE Heartware Award Q2/2018

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Quarterly LIFE Heartware Awards - 2nd quarter 2018

6/2018

Giải thưởng LIFE Heartware quý 2 năm 2018 của tập đoàn Ascott

The Best Employee at Somerset West Point - 1st Quarter 2018

4/2018

Nhân viên xuất sắc nhất Quý 1 năm 2018 - Somerset West Point Hanoi

Thông tin tham khảo

Mrs Doan Phuong Thuy - Human Resources Executive

Vinmec Times City International Hospital

v.thuydp1@vinmec.com - +84918676083

Ms Vu Phuong Hoa - Former Guest Service Manager

Somerset West Point Hanoi

r10749048@ntu.edu.tw - +886916602744

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo