Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Huy Chu

Huy Chu

Hồ sơ 5 sao 5590 Lượt xem hồ sơ

Nam, 12/02/1993, 32 tuổi

Hanoi

Cập nhật: 09/05/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Hải Phòng, Quảng Ninh, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

With 10+ years working for International hotels and groups, I provide attentive customer service, assisting customers who have questions about anything related to their works, business trip or vacations. I love making people’s lives just a little bit easier with my thoughtful and thorough customer service. My passion for customer service, organizational skills, and attention to detail make me an ideal candidate for the position. I believe that every customer deserves exceptional service. I maintained a detailed, accurate record of everything on a shift/ department at work to make sure that every guest come to the hotel would meet their needs and satisfaction. Not just that, for the company’s side, the organization for the rooms, budget and supplement to remain a smooth operation and prevent even a smallest potential wasting of resources. It was my responsibility and organizational skills in contribution to ensure that the company had a healthy budget and the guest’s satisfaction. I also possess a strong attention to detail. For example, when If any guest would approach the Front desk with any concern or any need, I never let any details slip through the cracks. I assigned specific steps to each tasks, and even the specific time schedules for it. Working as a team member of a Front Office team, I always make sure the service mind was passed to others member and they are well trained for any situation/ tasks that occurs at the daily operation. Further more, having the opportunity to be promoted to higher position and contribute more to the hotels.

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi Open University

Hotel administration - Đại học

2011 → 2015

Kĩ năng

Quản lý
Training, developing and mentoring
system and SOP set up
Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Đàm phán

Kinh nghiệm làm việc

Duty Manager (Senior) tại Lotte Hotel Hanoi

10/2023 → Hiện tại

Hà nội

Salesman tại Immanuel Limited Liability

6/2023 → 10/2023 (3 tháng)

Hà Nội

Senior Duty Manager tại Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection

6/2022 → 6/2023 (1 năm )

Ho chi minh

Re-brand to Marriott International on Sep 2022

Duty Manager tại Dolce Hanoi Golden Lake (Pre-Opening)

3/2020 → 6/2022 (2 năm 3 tháng)

Hà Nội

Pre-Opening Hotel

Front Desk Agent (Senior) tại JW Marriott Hanoi

7/2019 → 3/2020 (7 tháng)

Hà Nội

Front Desk Agent tại InterContinental Hanoi Westlake

1/2018 → 5/2019 (1 năm 3 tháng)

Hà Nội

Front Desk Agent tại Pullman Hanoi Hotel

6/2016 → 11/2017 (1 năm 5 tháng)

Hà Nội

Bellman + Operator tại Hanoi Daewoo Hotel

12/2014 → 5/2016 (1 năm 5 tháng)

Hà Nội

Mong muốn về công việc

Have the opportunity to always challenge myself to accomplish and being in a higher position.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo