Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
3274 1

Restaurant Manager (Quản lý Nhà hàng)

  • Hạn nộp: 29/12/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Cập nhật
09/01/2019 15:02

Mô tả công việc

- Handles guest comments and complaints, ensuring follow-up 

- Develops strong relationships with guests with the aim of gaining their loyalty 
- Ensures the quality of service provided for guests, that they are comfortable and receive a warm and personal welcome 
- Steers and promotes all the F&B points of sale 
- Ensures that all information is duly passed on to the applicable departments
- Organizes and supervises the preparation of points of sale according to activity forecasts and product information 
- Ensures the brand's reference standards are properly applied 
- Ensures that sales materials are of good quality and ensures that pricing is in line with strategy 
- In conjunction with the Head Chef, prepares the menus, organizes purchases and updates the cooking instructions
- Plans changes in the menu, sets prices and organizes the work for the day in coordination with the Chef 
- Is responsible for keeping equipment and furniture in good condition, for keeping machinery and appliances in reliable working order, and for following up technical maintenance. 
- Assures hotel management cover early mornings, evenings, weekends and on bank holidays 
- Prepares the commercial action plan for the department and ensures its implementation 
- Is familiar with all the hotel's services and informs guests about them to encourage use
 - Analyses guests' comments and implements any corrective actions as required 
- Launches and deploys marketing initiatives in the local area in order to increase revenue 
- Works in close collaboration with the sales department to ensure high standards of service and satisfaction for meetings customers 
- Draws up the annual budget for the department and implements any corrective actions required - Ensures that the management results for the department are in line with the hotel's targets 
- Adapts department organisation as required and manages headcount for optimum "prime cost" - Draws up, implements and ensures that internal checks are carried out 
- Supervises purchasing for the restaurant, manages stocks 
- Checks inventories that have been carried out 
- Ensures that food and beverage costs comply with requirements defined by the hotel and the brand

Quyền lợi được hưởng

- 13rd & 14th month of salary (year-ended bonus) 

- Premium heath insurance card for managerial level postions 
- Meal at work

Yêu cầu công việc

- Diploma or degree in hospitality – food & beverage, professional hospitality degree or hospitality management school and/or anyone eager to work in the sector regardless of their educational background, pending validation of their skills 

- At least 5 years' experience in the sector and impeccable knowledge of F&B professions and team management 
- Computer literate 
- Languages: fluent in English and a 3rd language would be a plus 
- Good leadership & communication skills 
- Good training skill

Yêu cầu hồ sơ

Will be updated if successfully recruited

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 94 Mã Mây, Hoàn Kiếm, Hà Nội
  • https://www.elegancehospitalitygroup.com
  • Elegance Hospitality Group là một doanh nghiệp được thành lập bởi những cá nhân ưu tú có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực kinh doanh dịch vụ khách sạn và dịch vụ du lịch. Với mong muốn đóng góp vào sự phát triển bền vững của ngành dịch vụ du lịch Việt Nam, hiện công ty đang không ngừng phát triển với các thương hiệu khách sạn & resort được trang Trip Advisor xếp loại là một trong những khách sạn tốt nhất của châu Á nói chung và của Việt Nam nói riêng: Hanoi Elegance Hotels, Hanoi Elite Hotel, La Siesta Hotel & Spa, Essence Hoian Hotel & Spa..... Đặc biệt, công ty rất tự hào vì trong năm 2015, một trong các khách sạn của tập đoàn- Hanoi La Siesta Hotel & Spa được vinh dự là khách sạn duy nhất của Việt Nam lọt vào top 25 khách sạn trên thế giới (đứng thứ 4) có dịch vụ tốt nhất do chính khách hàng bình chọn trên trang Trip Advisor. Điều chúng tôi luôn tâm niệm là đào tạo ra một hệ thống khách sạn với chất lượng dịch vụ hoàn hảo, đạt chuẩn quốc tế nhằm phục vụ du khách, nhất là du khách nước ngoài đến thăm Việt Nam. Đồng thời qua đó góp phần quảng bá về hình ảnh một Thủ Đô thân thiện và hiếu khách trong lòng du khách nước ngoài và trở thành một trong những niềm tự hào của ngành du lịch Việt Nam

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu