Airport Representative/Nhân viên đón khách sân bay

Pullman Phu Quoc Beach Resort

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

GENERAL MISSION

Responsible for overall activities of the airport representative section to achieve maximum efficiency and productivity as required by the hotel

RESPONSIBILITIES & MEANS

Responsible for the entire operations and equipment within the frame work as defined in organization chart.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

• Ensure that all guests requested by our hotel and associated hotels are welcome and met upon their arrival / departure at the airport efficiently.

• Providing a limousine service to the guest when required in emergency case.

• To arrange a gangway meet as required as ACCORHOTELS executives, hotels by contacting the authorities at the airport professionally.

• Assist in the preparation of various monthly reports and submit to Front Office Management/Finance Division/Director of Rooms.

COMMERCIAL RESPONSIBILITIES

• Handle or resolve all guest complaints and to establish an amicable relations with clients and customers of the hotel.

• Through close supervision recommends improvement in operation especially in the following aspects of developing better service standard, increase in revenue and reduction in cost.

HUMAN RESPONSIBILITY

• To maintain good relations with authorities of airport, airlines, immigration, custom etc.

RELATIONS

Reports directly to Assistant Front Desk Manager

REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION

To be ready and responsible when assigned to perform any other duties as designated by management.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Yêu cầu công việc

- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.

- Office computer literacy.

- Good command in English.

- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.

- Ability to deal with colleagues/customers professionally.

- Excellent in service mind oriented.

Yêu cầu hồ sơ

Contact person / Liên hệ: Ms. Ngọc - Gửi email

Please send your resume in English / Vietnamese.

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Airport Representative/Nhân viên đón khách sân bay

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Reservations Agent 30/11/2020 Thỏa thuận
Receptionist 30/11/2020 Thỏa thuận
Concierge 30/11/2020 Thỏa thuận
Regent Experience Agent 30/11/2020 Thỏa thuận
Nhân Viên lễ tân làm việc tại Phú Quốc 31/10/2020 Thỏa thuận
Guest Service Agent ( Lễ Tân Tiền Sảnh ) 14/11/2020 Thỏa thuận
Duty Manager ( Quản Lý Tiền Sảnh/ Nữ ) 14/11/2020 12 - 20 triệu
Guest Service Supervisor ( Giám Sát Lễ Tân/ Nữ ) 14/11/2020 Thỏa thuận
Call Center Agent 28/04/2020 Thỏa thuận
Villa Host 28/04/2020 Thỏa thuận
Reservation Agent 28/04/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá