guest-experience-manager-quan-ly-trai-nghiem-khach-hang

Guest Experience Manager/Quản lý Trải nghiệm khách hàng

Pullman Phu Quoc Beach Resort

Quy mô :

Kerry Huynh +84 985 800 178 Talent & Culture
Tổ 6. Xóm Bàn Quy, Ấp Đường Bào, Xã Dương Tơ, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang, Việt Nam

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

OVERALL ROLE

• Is a member of the hotel's management board, and works cross-departmentally with all departments.

• Has a perfect understanding and clear vision of the brand's guest promise, is exemplary in their manner and behaviour.

• Is a coach and a project leader.

• Is the guests' voice within the hotel; centralises, analyses and processes all available information concerning guests' perceptions of the services and products provided by the hotel.

• Is responsible for implementing the Pullman Guest Experience Program (PGEP) with the management board and throughout the hotel.

• Coordinates and manages the PGEP concerning the continuous improvement process and project.

• Provides necessary explanations and training for the hotel's heads of department in the use of the associated working methods and tools. Supports the heads of department in establishing a continuous improvement process and in introducing any necessary changes in working methods.

• In collaboration with the heads of department, develops processes and defines or adjusts operational actions enabling the hotel to deliver a product and service that matches the guest promise as closely as possible.

MAIN RESPONSIBILITIES

• Has regular and close contact with hotel guests. Organises meetings with guests to collect feedbacks and ideas.

• Makes recommendations and propositions to the managers.

• Ensures that the PGEP tools (modules on standards implementation, internal surveys, audits, social media) are deployed, used and understood.

• Maintains the accuracy and consistency of data and information within the PGEP tools.

• Responds to guest comments and monitors correspondence with the guest.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Yêu cầu công việc

• Minimum of 2-3 years similar experience preferably in the international hotels/resorts.

• Graduated from Vocational/College/University in hospitality or related major.

• Knowledge of quality certification processes.

• Fluent in English and the national language, 3rd language is a plus.

• Excellent customer service oriented mind

Yêu cầu hồ sơ

Contact person/Liên hệ: Mr Tam - 0985.800.178

Please contact during the working hours from Monday to Friday/Vui lòng liên hệ trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6

To get the official Application Form, kindly visit www.vieclamphuquoc.net (put in the searching keys: Pullman Phu Quoc)/Để tải Mẫu đơn ứng tuyển chính thức, vui lòng truy cập trang vieclamphuquoc.net với từ khóa tìm kiếm Pullman Phu Quoc.

Please send your resume in English/Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh.

Lưu ý: bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
Reservation Manager/Quản lý đặt phòng 28/08/2019 Thỏa thuận
Assistant Executive Housekeeper/Trợ lý Trưởng bộ phận Buồng ( Working at Phu Quoc ) 28/08/2019 Thỏa thuận
Executive Housekeeper ( Working at Phu Quoc ) 29/09/2019 Thỏa thuận
Graphic Designer 28/08/2019 Thỏa thuận
(Room) HouseKeeping Supervisor x 09 ( Làm việc tại Phú Quốc ) 28/08/2019 Thỏa thuận
Bell Captain/Tổ trưởng Tổ hành lý 28/08/2019 Thỏa thuận
Shop Connector (Shop Attendant) 28/08/2019 Thỏa thuận
F&B Welcomer (F&B Hostess/cashier) 28/08/2019 Thỏa thuận
Front Office Supervisor/Giám sát bộ phận tiền sảnh 28/08/2019 Thỏa thuận
Assistant Front Desk Manager/Trợ lý Quản lý quầy lễ tân 28/08/2019 Thỏa thuận
Telephone Connector/Nhân viên tổng đài 28/08/2019 Thỏa thuận
Assistant Outlet Manager 28/08/2019 Thỏa thuận
Connector (Receptionist)/Nhân viên Lễ tân 28/08/2019 Thỏa thuận
Bellman/Nhân viên hành lý 28/08/2019 Thỏa thuận
Telephone Supervisor/Giám sát tổng đài 28/08/2019 Thỏa thuận
Airport Representative/Nhân viên đón khách sân bay 28/08/2019 Thỏa thuận
Welcomer/Nhân viên đón tiếp khách 28/08/2019 Thỏa thuận
Executive Lounge Manager 28/08/2019 Thỏa thuận
Bar Manager/Quản lý quầy Bar 28/08/2019 Thỏa thuận
Outlet Manager 28/08/2019 Thỏa thuận
Banquet Manager 28/08/2019 Thỏa thuận
Assistant Banquet Manager/Trợ lý Trưởng bộ phận Tiệc 28/08/2019 Thỏa thuận
F&B Captain 28/08/2019 Thỏa thuận
F&B Supervisor 28/08/2019 Thỏa thuận
Banquet Supervisor/Giám sát Bộ phận tiệc 28/08/2019 Thỏa thuận
Bar Captain/Tổ trưởng quầy Bar 28/08/2019 Thỏa thuận
F&B Connector (Waiter/Waitress) 28/08/2019 Thỏa thuận
Banquet Connector (Banquet/Event Attendant)/Nhân viên bộ phận Tiệc 28/08/2019 Thỏa thuận
Butlers Presidential Villa 28/08/2019 Thỏa thuận
Disc Jockey (DJ)/Nhân viên chơi nhạc 28/08/2019 Thỏa thuận
Reservation Supervisor/Giám sát đặt phòng 28/08/2019 Thỏa thuận

Đánh giá nhà tuyển dụng

Thống kê kết quả liên hệ của nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 2 19:09 22/03/2019
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Không chuyên nghiệp 1 13:36 14/12/2018

ĐÁNH GIÁ

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Pullman Phu Quoc Beach Resort

Địa chỉ: Tổ 6. Xóm Bàn Quy, Ấp Đường Bào, Xã Dương Tơ, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang, Việt Nam

Điện thoại: +84 985 800 178

Website: https://www.accorhotels.group/en/group/our-brands-and-services/pullman