Guest Service Center Manager

Công ty Cổ phần Tập đoàn Quản lý Bất động sản Windsor

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

  • Manage at Service functions and associates on a daily basis. Areas of responsibility are including AYS Operator stations and AYS Runner functions.
  • Direct and work with supervisor and associates to successfully execution of all operations.
  • Strive to continually improve of guest and associate satisfaction and maximize the level of customer service.
  • Ensure that employees providing professional and courteous service, handling guests inquiries efficiently, reporting guest problems/ complaints, recording/ forwarding feedback for follow up and maintaining positive spirit when interacting with guests and associates.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and pay on the ability.
  • Bonus in the public holidays and New Years.
  • 13th Month salary.
  • Annual salary increment.
  • Employee recognition program for month and year award.
  • Free for duty meal, parking, uniform (clothes, shoes) and laundry service.
  • Personal Accident insurance 24/7 covered.
  • Allowances: birthday, wedding, baby welcome, hospitalization, funeral,...

Yêu cầu công việc

  • Diploma in Hospitality or related field.
  • At least 2 years of related work experiences.
  • At least 3 years of supervisory experiences
  • Advanced computing skill and strong problem-solving skill.
  • Proficiency in both English and Vietnamese.
  • Excellent communication skills, analytical ability, disciplined work habits and effective multitasking.

Yêu cầu hồ sơ

- 1 3x4 image.

- 1 photocopy of certificate/diploma.

Guest Service Center Manager

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Không có tin tuyển dụng nào trong gian.

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá