SPA MANAGER

Movenpick Resort Waverly Phu Quoc (opening 01.2020)

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

Oversee all Spa operations including guest services, treatment services, training and guest and employee satisfaction.

Give direction and be responsible for the effective implementation of plans, including setting targets, planning and scheduling work and performance indicators that are typical productivity and efficiency measures

Manage the daily activities and control and supervise the performance of the Spa and Recreation staff. Supervisor duties include hiring, scheduling, coaching and counseling and training.

Deal with the Director of Sales to promote Spa growth and profitability. Responsible for the achievement of financial and departmental goals.

Manage the Spa budget and monitor expenditures. Provide accurate budget forecasts to GM

Look for potential business and programs to increase Spa’s financial performance.

Responsible for budgeting, forecasting, financial planning and management of Spa.

Quyền lợi được hưởng

Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.

Develop your talent through learning programs by Academy Accor.

Opportunity to grow within your property and across the world!

Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.

Yêu cầu công việc

University graduate / Hotel

Management or related course.

At least 4 years of experience in the same capacity preferably in international Hotel Chains.

Excellent leadership skills; Proactive. Good health condition.

Fluent in English and Vietnamese.

Yêu cầu hồ sơ

English CV

SPA MANAGER

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Bell Captain 28/02/2020 Thỏa thuận
Beach Club Chef de Cuisine (Expat only) 28/02/2020 Thỏa thuận
Learning & Development Manager 28/02/2020 Thỏa thuận
Villa Host 28/02/2020 Thỏa thuận
Recreation Manager 28/02/2020 Thỏa thuận
Call Center Supervisor 28/02/2020 Thỏa thuận
Call Center Agent 28/02/2020 Thỏa thuận
Guest Service Agent (Hotel) 28/02/2020 Thỏa thuận
Kitchen Coordinator / Nhân viên điều phối Bếp 28/02/2020 Thỏa thuận
Steward / Nhân Viên Tạp Vụ 28/02/2020 Thỏa thuận
Housekeeping Manager 28/02/2020 Thỏa thuận
Duty Manager 28/02/2020 Thỏa thuận
Waiter, Waitress/ Nhân Viên Phục Vụ 28/02/2020 Thỏa thuận
Reservation Agent 28/02/2020 Thỏa thuận
Bartender/ Pha Chế 28/02/2020 Thỏa thuận
Animator Supervisor 28/02/2020 Thỏa thuận
Fitness Supervisor 28/02/2020 Thỏa thuận
General Maintenance Shifter / Nhân Viên Bảo Trì 28/02/2020 Thỏa thuận
Air Conditioning Technician / Nhân Viên Kỹ Thuật Điện Lạnh 28/02/2020 Thỏa thuận
A/V Technician - Nhân Viên Kỹ Thuật Âm Thanh Hình Ảnh Ánh Sáng 28/02/2020 Thỏa thuận
Guest Relation Officer 28/02/2020 Thỏa thuận
Guest Service Agent (Condotel) 28/02/2020 Thỏa thuận
Guest Service Supervisor 28/02/2020 Thỏa thuận
Kitchen Commis/ Nhân Viên Nấu Bếp 28/02/2020 Thỏa thuận
SOUS CHEF 28/02/2020 Thỏa thuận
Driver License D, E/ Tài Xế Bằng D, E 31/01/2020 Thỏa thuận
Painter / Nhân Viên Kỹ Thuật Sơn 31/01/2020 Thỏa thuận
Assistant Director of Talent & Culture/ Phó Giám Đốc Nhân Sự 31/12/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá