Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
5119 1

Restaurant Manager/ Quản lý nhà hàng

  • Hạn nộp: 21/09/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Lộc - Huế
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Vị trí
N/A
Cập nhật
15/04/2024 13:11

Mô tả công việc

1. Directs and controls all subordinate associates to ensure that all day to day operational matters are handled on time and guest expectations are met;

2. Provides guidance and assistance to the outlet associates helping them in the execution of their duties and responsibilities;

3. Oversees the service standards in the outlet ensuring that they conform to the requisite standards and meet or exceed customer expectations;

4. Liaises with the kitchen, stewarding, bars, housekeeping and engineering to ensure that the operation runs smoothly in areas of joint responsibility;

5. Prepares duty rosters, and implements vacation and public holiday schedules;

6. Assists in the planning and execution of promotional activities as directed;

7. Maximizes revenue in the outlet by implementing upselling procedures;

8. Monitors and controls the financial performance of the outlet controlling costs and expenses;

9. Participates in the preparation of the outlet’s annual departmental budget as directed;

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary

• Attractive benefits

• Social Insurance, In & Out patient covered

Yêu cầu công việc

1. Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues;

2. Performs additional duties as directed by supervisors;

3. Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel;

4. Is fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures;

5. Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language;

6. Is polite and professional in any situation where the image or regulation of the hotel is represented;

7. Attends meetings and training as required by supervisors;

8. Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of local Law;

9. Interacts with guests actively soliciting feedback.

Yêu cầu hồ sơ

- Ứng tuyển trực tiếp trên trang Hoteljob.vn

- Gửi CV về email: "Nộp hồ sơ"

- Liên hệ số điện thoại: 0234 3695 800

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Cu Du Village, Loc Vinh Commune, Phu Loc District ,ThuaThien Hue Province, Viet Nam
  • http://lagunalangco.com/
  • Laguna Vietnam is developing Laguna LăngCô as the first fully integrated, world-class resort destination in Vietnam. The US$200 million invested in Phase 1 of Laguna LăngCô comprising two resorts and one world class champion golf course, spas, convention facilities, town center as well as luxury villas and residences for sale and which is a part of a master plan to develop Asia’s largest integrated destination resort comprising another six hotels and private residences. Email : recruitment@lagunalangco.com/ hrofficer.langco@banyantree.com Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu