Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
32870 1

Spa Trainer

  • Hạn nộp: 30/01/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Khác
Vị trí
Đào tạo viên
Cập nhật
27/01/2023 09:15

Mô tả công việc

DAILY OPERATION

1. Ensure through effective supervision, that services offered at the Spa are carried out with efficiency and courtesy.

2. Oversee, supervise and monitor all facets of daily operations.

3. Ensure all guests and visitors to Spa leave with a pleasant experience.

4. Assist to interview, hire, supervise and evaluate therapists.

5. Conduct daily inspection tours of the spa

6. Ensure spa premise is clean and well maintained at all times.

7. Assist subordinates during peak periods and during shortage of manpower

8. Maintain and promote an atmosphere of tranquility and peace in spa areas at all times.

9. Work closely with Spa Manager and reception to ensure the smooth execution of services.

QUALITY OF SERVICES

1. Ensure that the treatment procedures are adhered to by all therapists.

2. Ensure that therapists keep within treatment time allocated.

3. Ensure that standard room set-up is maintained at all times.

4. Check that guest supplies are well maintained by therapists.

5. Ensure that therapist set up treatment rooms properly before any treatment.

GUEST INTERACTION

1. Ensure that guest is greeted according to standard procedures.

2. Ensure that guest is greeted by their name as far as possible.

3. Ensure that guest is comfortable during the treatment by monitoring air temperature, lighting, sun-light and music level.

4. Ensure that guest comments or complaints are notified to the Spa Manager immediately.

TRAINING & EVALUATION

1. To monitor and assess the technical performance of therapists and to schedule training where necessary.

2. To read and understand negative guest comments and to take corrective measures. If in doubt, to refer to Spa Academy for clarification or guidance.

3. To work with Learning Manager, Spa Academy, to identify training needs of respective outlets and to draw up a suitable training program.

PRODUCT PREPARATION

1. Be responsible for the preparation of products for treatments.

2. Ensure that preparation of products are done hygienically and according to recipes.

3. Ensure that all bottles (oil, gel, shampoo, body lotion) are washed regularly and the contents are fresh.

EMPLOYEE RELATION

1. Ensure all subordinates are punctual for duty and wear correct uniform with nametags on at all times.

2. Ensure all subordinates project a professional image and pleasant disposition to enhance guests’ experience at all times.

3. Build an efficient and productive team of employees by taking an active interest in their welfare, safety, training and development, and through effective counseling.

4. Ensure that all employees have a complete understanding of the spa and hotel’s policies and procedures, rules and regulation.

5. Conduct periodical evaluation of employees’ performance and take appropriate corrective measures for improvements.

6. Propose employees’ annual vacation and schedule Public Holidays, off-in-lieu during off-peak periods.

7. Ensure that the facility is adequately manned during peak periods.

8. Take appropriate disciplinary action against repeat offenders of company’s rules and regulations, policies and procedures.

Quyền lợi được hưởng

- 100% lương trong thời gian thử việc.

- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.

- 100% phí phục vụ. Hỗ trợ phí phục vụ trong giai đoạn tiền khai trương khách sạn.

- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.

- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của tập đoàn Banyan Tree như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống; Đi công tác nước ngoài;…

- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.

- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do tập đoàn Banyan Tree vận hành.

- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.

- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.

- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.

- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.

- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.

- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.

- 100% salary in probation time.

- 45 working hours per week, 02 days-off per week.

- 100% service charge. Having service charge in pre-opening time.

- 02 duty meals per working day.

- Be entitled benefits for associates of Banyan Tree Groups as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BT’s hotels all over the world; Discount on F&B service; Overseas Business Trip; etc.

- Attend frequently training courses of the group.

- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Tree group.

- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.

- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.

- Housing allowance as the hotel’s policy.

- Annual Bonus as per the hotel’s policy.

- Daily Shuttle bus is provided to work.

- Uniform is provided as the hotel’s policy.

Yêu cầu công việc

1. Smooth execution of Spa Services.

2. Overall quality of Spa cleanliness and treatments.

3. Employee development and turnover.

4. Guests complaints in relation to services rendered.

5. Flexibility and inter-departmental co-operation.

6. Product Knowledge.

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi Hồ sơ về: Nộp hồ sơ hoặc liên hệ số điện thoại 0968 067 830 để biết thêm chi tiết.

Please apply your CV via: Nộp hồ sơ or contact the phone number 0968 067 830 for more details.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Ven biển, ấp Ông Tô, xã Phước Thuận, huyện Xuyên Mộc, tỉnh Bà Rịa-Vũng Tàu
  • Dự án Angsana & Dhawa Hồ Tràm với 52 villa và 162 phòng khách sạn tiêu chuẩn 5 sao quốc tế được vận hành bởi Tập đoàn Banyan Tree của Singapore. Nằm trên cung đường ven biển của Hồ Tràm - thủ phủ du lịch của Bà Rịa-Vũng Tàu, Angsana & Dhawa Hồ Tràm là một trong những địa điểm lý tưởng để du khách nghỉ dưỡng và cảm nhận mọi giác quan. Angsana & Dhawa Ho Tram project with 52 villas and 162 room keys (5* international standard) is operated by Banyan Tree Group - Singapore. Located on the coastal road of Ho Tram - the tourism capital of Ba Ria-Vung Tau, Angsana & Dhawa Ho Tram is one of the ideal places for tourists to relax and feel all the senses.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu