Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
8734 1

General Manager - Wrap&Roll

  • Hạn nộp: 15/10/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 2 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
21/09/2023 11:00

Mô tả công việc

OPERATIONS MANAGEMENT:

- Oversee the day-to-day operations of 7 outlets, ensuring smooth and efficient workflow.

- Develop and implement operational policies and procedures to optimize productivity, maintain consistency, and enhance customer satisfaction.

- Monitor and analyze key performance indicators (KPIs) such as sales, costs, and profitability, and take appropriate actions to achieve financial targets.

MARKETING OVERSIGHT:

- Work closely with the marketing team to develop and execute effective marketing strategies to drive brand awareness, increase footfall, and maximize revenue.

- Monitor market trends, competitor activities, and customer feedback to identify opportunities for growth and make data-driven decisions.

- Ensure consistent brand messaging and visual identity across all outlets and marketing channels.

FOOD AND BEVERAGE EXECUTION:

- Maintain high standards of food and beverage quality, presentation, and service delivery across all outlets.

- Collaborate with the Brand Chef to develop and update menus that align with customer preferences, culinary trends, and the brand concept.

- Regularly review and optimize inventory management processes to minimize waste, control costs, and ensure an adequate supply of ingredients.

STAFF LEADERSHIP AND DEVELOPMENT:

- Recruit, train, and develop a high-performing team, including managers, chefs, and front-of-house staff.

- Foster a positive work environment, ensuring effective communication, teamwork, and employee engagement.

- Conduct regular performance evaluations, provide constructive feedback, and identify training needs to enhance staff skills and maintain service excellence.

CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE:

- Maintain a strong customer-centric approach, ensuring exceptional service standards and outstanding guest experience.

- Address customer concerns and resolve issues promptly and effectively.

- Monitor customer feedback, reviews, and ratings, take action to continuously improve service quality and guest satisfaction.

Quyền lợi được hưởng

- Discussed in the interview

Yêu cầu công việc

- Proven experience as a General Manager or in a similar senior management role within the restaurant or hospitality industry.

- Demonstrated ability to oversee multiple outlets and manage complex operations.

- Excellent leadership skills, with the ability to inspire and motivate teams to achieve operational and customer service excellence.

- Solid knowledge of marketing strategies and experience in overseeing marketing initiatives.

- Exceptional organizational and time management skills to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.

- Strong financial acumen and ability to analyze financial data, control costs, and drive profitability.

- Excellent interpersonal and communication skills to build relationships with staff, customers, and suppliers.

- Knowledge of food safety and hygiene regulations.

- Flexibility to work evenings, weekends, and holidays as required by the business.

Yêu cầu hồ sơ

Gửi CV hoặc liên hệ SĐT : 0765746801 - Ms My
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 300 Đường Trường Sa, phường 2, Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • https://quanutut.com
  • Với những ai yêu thích đồ nướng, mê mẩn cốc bia thủ công ở Sài Gòn hẳn cái tên Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt không còn xa lạ. Chuỗi nhà hàng đồ nướng Quán Ụt Ụt và Chuỗi nhà hàng BiaCraft - điểm hẹn hò lý tưởng được giới trẻ Sài Thành yêu thích thuộc chủ quản của công ty NHH Quán Ụt Ụt. Giúp thực khách trải nghiệm ẩm thực hoàn hảo để đọng lại hương vị hạnh phúc từ lúc bước vào nhà hàng đến khi ra về là sứ mệnh lớn nhất của Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt. Chính vì thế, Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt đã nỗ lực tìm hiểu thị hiếu, đem đến thực đơn chất lượng và không gian thưởng thức trọn vẹn cho khách hàng. Là chuỗi nhà hàng kiểu mới trên thị trường Việt Nam với loại hình bia craft (hay còn gọi là bia thủ công), Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt nhanh chóng làm hài lòng khách hàng trong lẫn ngoài nước bởi hương vị đặc biệt. Được ủ một cách kỳ công bằng phương pháp truyền thống, kết hợp với nguyên liệu đa dạng, các loại bia craft tại nhà hàng ấn tượng thực khách ngay từ tên gọi đến mùi vị: Mày hả bưởi, Xạo bà cố, Lùn mà láo, Biết chết liền, Đừng chọc tao,... Vào khoảng thời gian cao điểm, thực khách sẵn sàng xếp hàng để thưởng thức các món ăn và bia craft. Đây là minh chứng rõ ràng nhất cho sức hút riêng biệt của nhà hàng và lòng tin mà thực khách đã dành cho Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt. Hương vị bia thủ công đặc biệt ở Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt khiến thực khách mê mẩn - Ảnh: Biacraft Artisan Ales Với xuất phát điểm từ quận 1, thành phố Hồ Chí Minh, nhà hàng đã có thêm chi nhánh ở quận 2, quận 3 giúp thực khách dễ dàng tận hưởng khoảng thời gian thú vị cùng Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt hơn. Theo đó, đại gia đình Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt mong muốn “kết nạp” thêm nhiều nhân tố phù hợp, chung sức cùng nhà hàng đem đến dịch vụ chất lượng phục vụ thực khách. Bạn sẽ trở thành một phần của Biacraft Artisan Ales & Quán Ụt Ụt chứ?

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu