Nhân viên chăm sóc khách hàng Sân Gôn/ Guest Relations Officer (Pro-shop)
- Hạn nộp: 31/08/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
1. Ensures the accuracy of daily tee sheet reservations.
Đảm bảo thông tin đặt tee sheet hằng ngày chính xác
2. Conduct methodically all reservations /registration / check out of members and guests.
Thực hiện công việc đặt chỗ/đăng ký/thanh toán của khách và hội viên
3. Control merchandise levels to ensure timely ordering and delivery of stock.
Kiểm soát tình trạng hàng hóa trong kho để đảm bảo việc đặt mua và nhận hàng hóa đúng thời hạn
4. Attend department meeting as and when required.
Tham dự các buổi họp của các bộ phận khi cần
5. In the absence of the Pro Shop Manager or Supervisor, take responsibility for the department’s daily operations.
Khi không có Pro Shop Manager hoặc Supervisor, chịu trách nhiệm về các hoạt động hằng ngày của bộ phận
6. Ensure merchandise is displayed and keep in a clean neat fashion.
Bảo đảm hàng hóa được trưng bày một cách gọn gàng và đẹp mắt
7. Liaise with other dept to ensure smooth flow of the customer experience.
Làm việc với các bộ phận để đảm bảo khách hàng có được trải nghiệm tuyệt vời
7. Ensure staffs are in position on time and remain there via supervision.
Bảo đảm nhân viên phải có mặt tại nơi quy định đúng giờ
8. Assist where required with official club events in the organization and execution of such events.
Hỗ trợ và tiến hành các hoạt động tổ chức sự kiện tại sân golf khi cần
9. Assists the Director of Golf primarily then the Club Manager with tasks as and when required.
Hỗ trợ Giám đốc sân golf trước tiên, sau đó là Club Manager với các nhiệm vụ được giao
10. Liaise with and solve customer complaints/enquiries.
Liên hệ và giải quyết các sự việc xảy ra và phàn nàn của khách
11. Always maintain and protect the clubs private information that you have access to.
Luôn duy trì và bảo vệ thông tin mật của sân golf
Quyền lợi được hưởng
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Fluent communication skills in both English and Vietnamese.
- Capable of managing tasks effectively; sociable and cheerful.
- Proven sales and negotiation skills,
- Proven sales and negotiation skills,- Proven sales and negotiation skills,
Yêu cầu hồ sơ
Like us on Facebook for more job opportunities at Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Cu Du Village, Loc Vinh Commune, Phu Loc District ,ThuaThien Hue Province, Viet Nam
-
-
http://lagunalangco.com/
Laguna Vietnam is developing Laguna LăngCô as the first fully integrated, world-class resort destination in Vietnam. The US$200 million invested in Phase 1 of Laguna LăngCô comprising two resorts and one world class champion golf course, spas, convention facilities, town center as well as luxury villas and residences for sale and which is a part of a master plan to develop Asia’s largest integrated destination resort comprising another six hotels and private residences. Email : recruitment@lagunalangco.com/ hrofficer.langco@banyantree.com Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Thông tin liên hệ
-
Phòng Nhân sự - Nhân sự
-