Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyen Quynh Trang

Nguyen Quynh Trang

Hồ sơ 5 sao 264 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 28/05/1979, 46 tuổi

Phường 10. Vũng Tàu

Cập nhật: 22/10/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

- 17 năm kinh nghiệm làm việc với các công ty nước ngoài (thuộc tập đoàn đa quốc gia) - Có khả năng làm việc trong môi trường đa văn hóa. - Kiến thức tốt trong Chuỗi cung ứng (tìm kiếm nhà cung cấp và thương thảo). - Kĩ năng tốt tin học văn phòng (Word/Excel/Power point..) - Tiếng Anh thành thạo. - Kĩ năng phân tích, xử lí vấn đề, tổ chức công việc, lãnh đạo và kiểm soát thời gian. - Tính trách nhiệm cao, trung thực, đáng tin cậy, có khả năng thuyết phục và tầm nhìn tốt. - Hỗ trợ Tổng giám đốc các công việc khác.  17 years experience of working in foreigner company.  Capacity to work in multicultural environment.  Good knowledge of Supply Chain Management (sourcing suppliers & negotiation).  Advanced in using Microsoft Office and Office equipment.  Fluently in both spoken and written English.  Analytical & problem solving, strong organization, leadership and time management.  High responsibility, integrity, reliable, persuasive and good vision .  Support General Director all necessary paper-work.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Ngoại Ngữ Hà Nội

Tiếng Anh - Đại học

1997 → 2001

EDUCATION & CERTIFICATE Year Degree Course Place 2001 University Bachelor in English Ha Noi - University of Foreigner Studies 2001 Certificate Accounting Ha Noi - Science & Economy Commission 2001 Certificate Office Management & Secretary Course MITCO 2011 Certificate Import-Export & International Business HCM - Foreign Trade University 2012 Certificate Sourcing ISM – Institute for Supply Management 2012 Certificate Performance Management ITD – Institute of Training & Development 2013 Certificate Developing the Leader ITD – Institute of Training & Development 2013 Certificate Negotiation ISM – Institute for Supply Management 2013 Certificate GMP-Good Manufacturing Practices Bureau Veritas 2015 Certificate Finance for Non - Financial Managers CTS – Corporate Training Solutions 2015 Certificate SRM-Supplier relationship Management ISM – Institute for Supply Management 2015 Certificate EQ & DISC ISM – Institute for Supply Management 2016 Certificate Contract Management VCCI - VN Chamber of Commerce & Industry 2016 Certificate Conflict Management in the Workplace TUV Rheiland Viet Nam 2016 Course Attendance CPSM (Foundation of Supply Management) – Module 1 CEL Consulting 2017 Course Attendance CPSM (Effective Supply Management Performance) – Module 2 CEL Consulting 2017 Course Attendance CPSM (Leadership in Supply Management) – Module 3 CEL Consulting

Kĩ năng

Kĩ năng làm việc trong các môi trường đa văn hóa
Kĩ năng tổ chức công việc, quản lí điều hành
Kĩ năng làm việc độc lập - nhóm
Kĩ năng phân tích, kiếm soát cost

Kinh nghiệm làm việc

SHORT BREAK - GAP YEAR tại N/A

2/2019 → 10/2019 (7 tháng)

Vũng Tàu, Ba Ria - Vung Tau, Vietnam

Trưởng phòng Mua hàng (Procurement Manager) tại Công ty TNHH Hi-lex VietNam

2/2002 → 4/2011 (9 năm 2 tháng)

Hai Phong, Vietnam

* 3 years at role of Purchasing staff – 6 years at role of Purchasing Manager. * Liaise with others Managers to understand their current and anticipated demand for goods and materials, develop plans, cost estimates, schedules… for integrating these needs into existing purchasing activities. * Represent companies in negotiating contracts and formulating policies with suppliers. * Analyze and evaluate external price trends and new product offerings to identify opportunities to reduce overall purchasing costs, specially for the materials of domestic and Asian market. * Select, and manage ongoing relationships with major suppliers, vendors or sub-contractors to ensure that the organization receives satisfactory. * Lead, evaluate and develop a team of purchasing staffs to ensure that the team’s resources are use effectively and that works schedule and targets are met. * Cost calculation, offering & negotiate price to customers.

Giám đốc Chuỗi Cung ứng (Supply Chain Director) tại CN Công ty TNHH Thủy tinh Malaya Glass (O-I BJC Co., Ltd)

8/2011 → 12/2018 (7 năm 3 tháng)

Vũng Tàu, Ba Ria - Vung Tau, Vietnam

* 2 years at role of Procurement Manager – 5,5 years at role of Supply Chain Manager * Incharge for 3 departments: Production Plan – Procurement – Logistic/Ware House. * Member of Senior Leadership Team, direct report to Country General Director, dotted line to O-I Asia Pacific Vice President of Supply Chain. * Contribute to the achievement of company’s Business Plan by optimising Sourcing and supply with due regard to the constraints of glass manufacturing and acceptable customer satisfaction. * Develop Sourcing strategies. Lead cross-functional teams to reduce procurement costs in key expenditure categories. This includes identifying/ confirming opportunities, analysing supplier markets, developing Sourcing strategies and implementing strategies to realize opportunities. * Co-ordinate procurement across business units. Co-ordinate and network to leverage procurement information across business units with particular regard to improving internal understanding of priorities, objectives and opportunities for spend consolidation. * Partnerships with strategic vendors. Work cooperatively with the functional Manufacturing teams particularly to ensure that the business creates and utilises partnerships with company’s strategic vendors to optimise the value of inputs to the business operation. * Cost management - Reduce inventories. Manage the development and implementation of strategies to reduce company’s working capital requirements in inventories whilst maintaining the necessary levels of customer service. * Logistics Management. Full management of the logistics function either via a 3rd party logistics service provider or via an in-house team. Optimise distribution network. Optimise warehousing and product storage infrastructure. * Production Planning. Take leadership and formulate production planning strategies through Sales Operation Meetings to optimise production and meeting customer demands (demand /supply planning). * Create, support and collaborate with other department for Company’s processes which are related to Supply Chain Department.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Đào Kim Nhã - Commercial Director

O-I BJC Vietnam Glass Co., Ltd

nha.daokim@gmail.com - 0933702812

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo