Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Đào tạo viên
12 - 20 triệu
Bà Rịa - Vũng Tàu
Tiếng Anh (Giỏi)
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ton Duc Thang University
BACHELOR OF ENGLISH - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
System/website/fanapage management | |
Content marketing | |
Graphic design | |
Videos editing | |
Customer service | |
Office computer (Microsoft office) | |
Synthesis report | |
Writing and editing skills | |
English (4 skills) |
Kinh nghiệm làm việc
Client service Executive tại Athena Global Consulting
5/2015 → 6/2016 (1 năm 1 tháng)
Việt Nam
Following up customer’s insurance claim status and update information into the system. Clearing up queries of customers via phone or email about their claim status.
Senior customer service Associate Artificial intelligent Trainer tại Lazada
9/2016 → 10/2018 (2 năm )
Việt Nam
Coordinate with related departments to resolve customer serious complaints Responsible for Automatic chat system performance (ensure the answer accuracy, test new function, create & update knowledge base). Update interface & update information on the latest promotion program. Reporting Other tasks as assigned by line manager.
Voucher management Associate tại Shopee
10/2018 → 6/2019 (8 tháng)
Việt Nam
Promotion support (create vouchers, promotion price tag, bundle,...) Support Sale Team & Customer service Team all the isssue relate to voucher management. Reporting Other tasks as assigned from line manager
Keppel Land tại CRM Executive
11/2019 → 5/2021 (1 năm 5 tháng)
Việt Nam
events at the Shopping malls. Digital marketing: Email marketing, facebook ads... Creating Content for promotion program on fanpage. Participate in the process of designing banners and images for promotional events at the Shopping malls. Take the role of Admin of the Facebook page of the Mall and the membership program. System management. Composing training documents for system users. Training for newbies about the system Data analysis. Other tasks as assigned from line manager
Senior customer management - Payroll service tại Vietnam International Bank
6/2021 → 4/2022 (10 tháng)
Việt Nam
Manage and take care of B2B customers in Ba Ria Vung Tau using the Payroll service of VIB bank. Support branches to solve arising problems related to Payroll service. Develop new customers through many channels. Other tasks as assigned from line manager