Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
Tiếng Anh (Khá)
1.000 - 4.999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Ngân Hàng Thành Phố Hồ Chí Minh
Ngôn ngữ - Đại học
2014 → 2018
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Executive tại RedDoorz Vietnam
1/2019 → 2/2020 (1 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh
Handling incoming and outgoing calls/emails/chats/ regarding guest/partners inquires, complaints and after sale for chats. Reaching out guest, doing NPS calls to collect feedback/rating for properties they used to stay.
E-commerce Specialist tại The Lumière Hotel
5/2020 → 6/2022 (2 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh
Handle all OTA promotions and other issues relate to these accounts to maintain the revenue from this market segment Establish new market and maintain existing business accounts through the preparation and execution of action plans for OTA and a part of others markets. Reply customer request on OTA and social media, phone, email....
E-commerce Service Specialist tại TikTok
7/2022 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Address operational performance related issues of the shops, provide a diagnostic to the Seller Experience Score and suggest rooms for improvements, and contribute to a healthy business environment. Coordinate with other teams/ departments to resolve seller issues, follow-up and make sure close-loop to all escalations. Joining SME (Subject Matter Expert) Bootcamp in January,2023.