Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Huyền Nguyễn

Huyền Nguyễn

Hồ sơ 5 sao bạc 122 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 05/08/1994, 30 tuổi

Cach Mang Thang Tam, District 10, HCMC

Cập nhật: 04/10/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Kon Tum, Ninh Bình
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999

Giới thiệu bản thân

Strong interpersonal skills with a focus on delivering excellent service. Proven ability to handle multiple responsibilities efficiently and maintain a high level of professionalism. Always maintain an entrepreneurial mindset, keep pioneering and innovating, actively break grounds for new businesses and new directions. Assume good intent, be ready to seek and ask for help, willing to share ideas, and do great things through collaboration and teamwork.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Ngân Hàng Thành Phố Hồ Chí Minh

Ngôn ngữ - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Executive tại RedDoorz Vietnam

1/2019 → 2/2020 (1 năm 1 tháng)

Hồ Chí Minh

Handling incoming and outgoing calls/emails/chats/ regarding guest/partners inquires, complaints and after sale for chats. Reaching out guest, doing NPS calls to collect feedback/rating for properties they used to stay.

E-commerce Specialist tại The Lumière Hotel

5/2020 → 6/2022 (2 năm 1 tháng)

Hồ Chí Minh

Handle all OTA promotions and other issues relate to these accounts to maintain the revenue from this market segment Establish new market and maintain existing business accounts through the preparation and execution of action plans for OTA and a part of others markets. Reply customer request on OTA and social media, phone, email....

E-commerce Service Specialist tại TikTok

7/2022 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Address operational performance related issues of the shops, provide a diagnostic to the Seller Experience Score and suggest rooms for improvements, and contribute to a healthy business environment. Coordinate with other teams/ departments to resolve seller issues, follow-up and make sure close-loop to all escalations. Joining SME (Subject Matter Expert) Bootcamp in January,2023.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo