Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Kinh Tế - Luật ĐHQG TPHCM
Quản Trị Kinh Doanh ( Quản Trị Du Lịch và Lữ Hành ) - Đại học
2021 → 2025
I graduated with a degree in Business Administration, majoring in Tourism and Travel Management from the University of Economics and Law with a GPA of 2.97/4.0. During my studies, I served as the class monitor and proactively connected with businesses to create internship and field trip opportunities for my classmates. I also held the position of Vice President of the Youth Travel Club at UEL.
Kĩ năng
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
Quản lí thời gian | |
Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng | |
event coordinating | |
Stakeholder Management | |
Producing Poster & Video | |
Data Gathering & Reporting |
Kinh nghiệm làm việc
Social Media Intern tại TNA Media
8/2023 → 12/2023 (3 tháng)
Hồ Chí Minh
Designed proposals for a start-up client Assisted in event setup and coordination
HR Trainee - Learning & Development Focus tại Sheraton Saigon Grand Opera Hotel
5/2024 → 2/2025 (9 tháng)
Hồ Chí Minh
As a team, Sheraton Saigon Grand Opera Hotel achieved the 2025 Debbie Marriott Harrison TakeCare Award of Excellence. Tracked and managed e-learning progress for 550+ employees on Marriott Digital Learning Co-organized 50+ internal events and soft-skill training sessions for staff and managers Assisted in 5+ Career Talk & Hotel Tour sessions for university and college students Admin HR fanpage with 5.5K+ followers and created internal communication content Master of ceremonies for the bilingual event 'Be You | Be Your Colors' Women Ambassador Program and Sheraton Saigon Grand Opera Hotel YEP 2024
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
2025 Debbie Marriott Harrison TakeCare Award of Excellence
2/2025
Sheraton Saigon Grand Opera Hotel is proud to receive the 2025 Debbie Marriott Harrison TakeCare Award of Excellence, recognizing our commitment to a people-first culture. Through over 250 TakeCare activities engaging more than 35,000 participants in 2024, we’ve promoted physical wellness (healthy meals, sports clubs), mental wellness (yoga, relaxation spaces), and financial wellness (financial literacy sessions, benefits). This achievement highlights our ongoing dedication to creating a healthier, happier workplace for all associates.
Thông tin tham khảo
Nguyễn Thị Huyền - Recruitment
Sheraton Saigon Grand Opera Hotel
huyen.nguyen@marriott.com - 0358246251
Nguyễn Lê Anh Đào - Training Supervisor
Sheraton Saigon Grand Opera Hotel
dao.nguyen@marriott.com - 0931174913