Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Sameer V Kumar

Sameer V Kumar

Hồ sơ 5 sao 156 Lượt xem hồ sơ

Nam, 15/03/1975, 49 tuổi

DUBAI

Cập nhật: 14/05/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Mức lương mong muốn
Dưới 1 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, Đà Nẵng, Quảng Nam, Lào Cai, Ninh Bình
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Experienced Hotel Manager with over Twenty years of experience in managing Chain Hotels, Airport Hotels, Downtown Hotels, Beach Resort, Remote Properties, Luxury Hotels, Boutique Hotels, Wildlife Resorts, and Conference & Convention centre hotels, Works well under pressure to consistently meet strict deadlines. Self motivated individual with a positive approach and ability to lead and motivate the team while delivering effective results. I have a proven track record of achieving targets in all areas of hospitality, including guest satisfaction, cost control and revenue generation. I can implement and maintain the highest standards of hotel service, and deliver an unforgettable guest experience. Possessing business skills and commercial acumen, I am capable of growing revenues and maximizing the financial performance of any hotel department. Dynamic Hotel Manager skilled in developing and training teams, effectively controlling costs and achieving YOY revenue and high guest satisfaction ratings in competitive environments. Expert communicator passionate about fostering a positive and results-orientated team culture, right now I am looking for an exciting senior managerial opportunity within an establishment that offers me a new challenge.

Trình độ học vấn chuyên môn

UNIVERSITY OF ANGERS,FRANCE

HOTEL MANAGEMENT - Thạc sĩ

1998 → 2000

MASTERS IN HOTEL MANAGEMENT

Kĩ năng

• Hotel operations and management • Payroll Management • POS systems Resort experience • Revenue generation and management • Front desk experience and Service Oriented • Five-star hotel experience • Food and beverage services • Guest satisfaction speciali

Kinh nghiệm làm việc

GENERAL MANAGER tại HOTEL CENTRAL PLAZA

12/2020 → / (3 năm 4 tháng)

KATHMANDU -NEPAL

GENERAL MANAGER tại BELADBONT RESORT

5/2019 → 11/2020 (1 năm 6 tháng)

Muscat, Oman

• Handling the complete Pre-Opening works &Procedures, Recruitment of Heads of departments and the entire staff, Establishing basic personnel standards, Coordination of training for personnel, external and in-house training and specialized training. • Marketing and sales establishing a corporate identity and marketing campaign, defining the distribution and various channels, Connecting the hotel on the GDS - Global Distribution System, Create a pricing policy • Pre-opening sales, Preparation and implementation of the opening ceremony -

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile