Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Hoàng Thị Hồng

Hoàng Thị Hồng

Hồ sơ 5 sao 214 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 11/12/1989, 35 tuổi

Lạng Giang- bắc Giang

Cập nhật: 29/08/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Hà Nội, Kiên Giang, Bắc Giang, Bắc Ninh
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Social, Sciences and Humanities, Hanoi National University

Manage of Hotel and Restaurant - Đại học

2007 → 2011

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Training and Development
Tổ chức công việc
Tổ chức công việc
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
Kỹ năng ra quyết định
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống
Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng

Kinh nghiệm làm việc

Restaurant Manager tại Dim Sum Pte.Ltd

12/2019 → 6/2022 (2 năm 6 tháng)

Singapore

- Supervised all areas of restaurant to keep it clean and well-maintained, ready to serve. - Immediately resolved issues with patrons by employing careful listening and communication skills. - Kept restaurant compliant with all federal, state and local hygiene and food safety regulations. - Recruited and hired employees offering talent, charisma and experience to restaurant team. - Continuously evaluated business operations to effectively align workflows for optimal area coverage and customer satisfaction. - Motivated staff to perform at peak efficiency and quality. - Handled escalated customer concerns with speed and knowledgeable support to achieve optimal satisfaction and maintain long-term loyalty. - Maintained effective supply levels by monitoring and reordering food stock and dry goods. - Maximized quality assurance by completing frequent line checks. - Cost control, inventory equipment to report monthly to the managements

STORE MANAGER tại BURGER KING VFBS F&B, HA NOI SIDE

5/2013 → 9/2014 (1 năm 4 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

- Educated and trained to become a professional manager, issued by international corporations managed by the U.S. Burgerking certification Directed and organized the activities of the store - Class participation Food hygiene and safety due to foreign trained professionals. - Recruitment and training of management staff in accordance with the standards of Burgerking. - Directly involved in the P & L of the store , direct evaluation of the KPI and staff management systems consistent quarterly. - Schedule and trainee employees and ensured proper coverage - Arranged and prepared staff training in a high standard customer services. - Control the cost and percentage are allowed by the management. - Maximized profits by provide outstanding customers service. - Always be in the restaurants to help the staff and solves the problems if we have any complaining

ASSISTANT F&B MANAGER tại MUONG THANH GRAND BAC GIANG HOTEL (MƯỜNG THANH GROUP)

9/2014 → 10/2019 (5 năm )

Bắc Giang, Việt Nam

- On behalf of the F&B manager of manage and maintain service - Participation setup, build and maintain the standards of service, hospitality and corporate - Directed and organized the activities of the department - Scheduled,Recruitment and training staff in a high standard customer services - Solves all problem in department - Cost control, inventory equipment to report monthly to the management

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo