Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nhung Ngo

Nhung Ngo

Hồ sơ 5 sao vàng 444 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 12/03/1997, 27 tuổi

50 Đặng Thai Mai

Cập nhật: 13/02/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 1 10:29 27/05/2020
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Kiên Giang, Bà Rịa - Vũng Tàu, Ninh Bình
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Nhật (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Warming greetings to you! I am Nhung Ngo, a service-oriented Guest Experience Executive with 3 years of hospitality experience and a stellar guest satisfaction record. I am passionate about managing guest experiences, adept at responding quickly to guest needs, using effective communication between departments, working in coordination with hotel staff and management at all times. I am also able to function well in high-stress environments with professionalism and courtesy. Working in hospitality has changed my life and myself positively. Therefore, I am looking forward to working in a professional environment in which I can enrich my skills and knowledge and contribute positively to the journey of creating long-lasting memories. If you find me to be a good asset to your team or you are curious about my story, please don't hesitate to contact me.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of linguistic and international studies

Japanese culture and language - Đại học

2016 → 2020

Kĩ năng

Microsoft Word, Excel and other related software
Collaboration and teamwork
Logical thinking and creative
Communication skill
PMS Opera
SLOVING PROBLEM

Kinh nghiệm làm việc

Guest Experience Executive tại Melia Bavi Mountain Retreat

6/2020 → 2/2022 (1 năm 8 tháng)

Hanoi

- Manage all aspects of the guest experience and serves as a primary ambassador of the Melia brand for the property. - Take care of the online reputation of the hotel on the websites and OTAs. - Adapt the sensorial experience at the hotel ( music, aroma, decoration and other physical aspects). - Room supervision and assign amenities to VIP clients. - Resolve customer complaints; anticipate potential problems by reviewing and monitoring complaints, operational issues, business flow and associate performance to ensure high levels of customer satisfaction and quality. - Analyse the results of the customer satisfaction ( Review Pro, offline channel)

Customer care agent tại Hanoi Golden Rooster hotel

5/2018 → 5/2019 (1 năm )

Hà Nội

- Administer check-ins and check-outs. - Handel guests' requirements, comments and complaints. - Promote the hotel's recreational services.

Guest relation officer tại Hanoi La Sinfonia Del Rey

10/2019 → 6/2020 (8 tháng)

Ha Noi

- Provide the highest level of customer support and concierge services to all current and future guests. - Provide all guests with a friendly, accurate and efficient check-in / check-out process. Prepare for check-ins before the guest arrives by using the arrivals grid, preparing express check-ins, and planning for group arrivals. - Provide information about amenities, areas and venues and promote services. - Address and escalate customer complaints.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile