Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 1 | 10:29 27/05/2020 |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Nhật (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of linguistic and international studies
Japanese culture and language - Đại học
2016 → 2020
Kĩ năng
Microsoft Word, Excel and other related software | |
Collaboration and teamwork | |
Logical thinking and creative | |
Communication skill | |
PMS Opera | |
SLOVING PROBLEM |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Experience Executive tại Melia Bavi Mountain Retreat
6/2020 → 2/2022 (1 năm 8 tháng)
Hanoi
- Manage all aspects of the guest experience and serves as a primary ambassador of the Melia brand for the property. - Take care of the online reputation of the hotel on the websites and OTAs. - Adapt the sensorial experience at the hotel ( music, aroma, decoration and other physical aspects). - Room supervision and assign amenities to VIP clients. - Resolve customer complaints; anticipate potential problems by reviewing and monitoring complaints, operational issues, business flow and associate performance to ensure high levels of customer satisfaction and quality. - Analyse the results of the customer satisfaction ( Review Pro, offline channel)
Customer care agent tại Hanoi Golden Rooster hotel
5/2018 → 5/2019 (1 năm )
Hà Nội
- Administer check-ins and check-outs. - Handel guests' requirements, comments and complaints. - Promote the hotel's recreational services.
Guest relation officer tại Hanoi La Sinfonia Del Rey
10/2019 → 6/2020 (8 tháng)
Ha Noi
- Provide the highest level of customer support and concierge services to all current and future guests. - Provide all guests with a friendly, accurate and efficient check-in / check-out process. Prepare for check-ins before the guest arrives by using the arrivals grid, preparing express check-ins, and planning for group arrivals. - Provide information about amenities, areas and venues and promote services. - Address and escalate customer complaints.